Kızlar evet bende çok erken olduğunu düşünüyorum daha 16 ay 1 haftalık ama bunlar sizce eğitim vermem için belirti mi?
*Sabah kalktığında 2-3 günde 1 çok az bezi ıslak oluyor genellikle kuru
- kakasını lazımlığa oturup yapıyor altında bezi varken
*dışarda kaka diyor ama yapmıyor eve gelir gelmez lazımlığına gidip yapıyor
- kaka yaptıktan sonra kaka diyip poposuna vurup bitti diyor
*lazımlığını kendi koltugun arkasına kuytu yere tasıdı görmemizi istemiyor
- bez bağlattırmıyor abartmıyorum 15 dk ugrasıyorumdur sadece bez için kendi kendine çıkartmaya çalışıyor bezini
Çişle ilgili hiç bir gelişmemiz yok çiş yaparken anladıgımda çişş diyorum kakayıda öyle öğretmiştim bazen kokmadıgında altında kalıp pişik olmaması için
İlk bebeğim tavsiye istiyorum deneyimli annelerden 🙈❤️