Akze18 Kızlar pasta için sıvı kremayı ısıttım ganaj yapacaktım ama eksik malzemeden dolayı kaldı yarın yaparım ama kremayı dolaba koydum tekrar ısıtıp ganaj için kullanabilirmiyim
nadidelifora Akze18 ganaji yapın. Beklesin. Yarın tekrar kaynatmak zorunda kalmayın kremayı. Ganaj çok donarsa bir kaç dakika benmari yapar kullanırsınız. Sonuçta ganajli pasta ertesi gün yeniyor .
Akze18 nadidelifora maalesef dolaba koydum çikolatasını koymadan bişey olur mu ki yada ganaj için sıvı krema şartmı
nadidelifora Akze18 ganaj zaten çikolatalı krema demek🙂 çikolata sosu yaparsınız evde en kötü. Nerde kullanacaksınız bilmiyorum gerçi. Kremayı çıkarınca kaynama noktasına getirip az bir tadına bakın. Kokusu bile belli eder zaten bozuksa.