Arkadaşlar nolur bilgisi olan varsa bi yazın bana ben ekimin 8 inde dava açtım cevaba cevap şeklinde ilerleyecekti ayın 24 ünde kağıt geldi bana da karşı tarafa da. Karşı taraf cevap vermedi süresi de doldu ama kaldı yani öyle hiç bir güncelleme yok her gün uyap tan bakıyorum. Muhtarlık kağıdı alsa bile 5 gün içinde alınmadığı taktirde süresi başlıyormuş hadi 29 unda başladı süresi diyelim bugün ayın 17 si eee sonuç yani noldu şimdi ne zaman duruşma verilir