ayfercalskn61 Kızlar kızım 22 aylık oldu mamayı bırakmak istiyorum. Yemek yiyor ama aşırı derece de değil ve çok yemek seçiyor. Sizce ne yapmam lazım ? Mamayı bıraksam yemeğe düşkün olur mu
kubra2608 ayfercalskn61 kızım 17 aylıkken bırakmıştı.Bence bırakın büyümüş artık mamaya ihtiyacı yok.Mamayı bırakırsa ek gıdayı daha iyi yer
lagerthaa ayfercalskn61 bebeğim 13 aylık sadece gece yatarken içiyor ve gece uyanınca içiyor gündüz hiç vermiyorum sadece yemek yedirmeye özen gösteriyorum sizde gündüz mamayı azaltıp yemek vermeye çalışabilirsiniz
kubra2608 MKmoms24 hasta olmuştu kendi bırakmak istedi zaten günde 1-2 kere içiyordu ek gıdayla arası da iyiydi o yüzden sorun olmadı.Gece de su içti sadece kalktığında
ffatmaysima Benim kızım 10 aylık be asla gündüzleri mama içmiyor gecede ztn 2 kere içiyor daha da yok yemek ve kaşık mamaları veriyorum gündüzleri