Bebeğim 9 aylık golden goat mama kullanıyoruz. Ama mamayı içmiyor artık yaptığım mamanın yarısı çöpe gidiyor. Çünkü hiç içmiyor. Dişten dolayı olduğunu düsündüm doktora göründük ama dişte yok. Hiç diş çıkarmadı henüz. Mamayı değiştirmeyi düşünüyorum bu durumu yaşayan var mı ? Ya da önerisi olan ? Bu arada ek gıda da sorun yaşamıyoruz. Ama Biberonu gördüğü zaman bağırıyor içmek istemiyor. Anlamadım.