meloni 8 aylık bebeğim var ilk defa yolculuğa çıkacağız 12 saat sürecek molalarla belki daha fazla da sürebilir bilmiyorum Samsun’dan İstanbul’a gidicez arabayı bazen bende kullanacağım şöyle yaparsan rahat edersin falan dediğiniz önerileriniz var mı?
goktugunannesi5 meloni Onu oyalayacak oyuncak etkinlik kitap vs alabilirsin yanına ve atıştırmalık al mutlaka..
patlakprezervatif meloni ben daha küçükken ve 9 aylıkken otobüs yolculuğu yaptım. Sadece etrafı merak edip izlemek dışında başka bir durum ile karşılaşmadım. Siz araba ile yolculuk yapacakmışsınız idare etmesi daha kolay olur diye düşünüyorum. Ben etraftaki insanları rahatsız edecek diye çok gerilmiştim. Otobüs ile 13 saat yolculuk yaptık
tazemom1 meloni biz de o aylarda çok yolculuk yaptık bi şekilde geçiyor Duyusal oyuncak diye almıştım cama plastiğe falan yapışan vakumlu plastik oyuncak onlarla arabada çok oyalanıyor Ses çıkaran oyuncaklar ördek gibi oyuncak şarkılı ışıklı telefon falan işe yarıyor Bir de camlara e bebekten perde almanızı öneririm
meloni goktugunannesi5 evet atıştırmalık alacağım zaten o kesin bir de sevdiği bir topu var başka ne alabilirim ya da yapabilirim diye düşünüyorum
aydint Emiyosa rahatsın ama emmiyosa 12 saatlik yol bence çok fazla uzun, gidişi var dönüşü var yorgunluğu cabası, ben cesaret edememiştim, tatile muğlaya gidecektik,ankaradan 10 saat sürüyor neredeyse, arabayla gitmeyi gözüm kesmedi uçakla gittik
meloni aydint emmiyor kaynanam yüzünden sütüm bir anda kesildi daha da gelmedi o kadar uğraşlarıma rağmen
meloni patlakprezervatif arabayla gezmeyi seviyor ama daha önceden bu kadar uzun yola çıkmadığımız için stres var içimde nasıl olur acaba diye
patlakprezervatif meloni benim oğlumda gezmeyi sever 😊. Bebeğiniz araba ile gezmeyi de seviyormuş çok iyi. İlk yolculuktan sonra her şey daha kolay olmuştu. Su gibi gidin su gibi gelin 🌸
meloni tazemom1 perde gözüne güneş vs gelmemesi için sanırım oto koltuğu olarak puseti kullanacağım onun tentesi var