alev5 nisnurdmr ben bu tog işini çözemedim 1.6 kullanıyoruz sanki üşüyor bacakları soğuk gögsü ılık. Bu hafta da içine pijama giydirdim deniyorum 😀 Ev 22-24 derece
nisnurdmr alev5 bende çözemedim çok sık uyanıyor acaba sıcak mı geliyor uyku sersemide kavrayamıyorum bazı şeyleri bende
3kedili2bebekli nisnurdmr hayır bu şekilde nasıl rahat uyuyor ki zaten çok sıcak olmuyor mu yani ustunuzde o kadar kıyafetle rahat uyuyabilir misin 😂
210624 nisnurdmr uzun kollu zibin altına ince kilotlu çorap yada ince pijama giydiriyorum 2.5 ve 1.6 ikisinede aynu şeyi giydiriyorum. Oda ısısını bilmiyorum
adenalya 210624 Kilotlu çorapla rahat uyuyamaz gibi geldi bana ya 🥲 Kızıma elbise dışında kilotlu çorap giydirmiyorum. Kan dolaşımını engeller diye geliyor bana nedense 🥲
maybeybi 210624 naçizane kilotlu çorap giydirmeyin lütfen ya 🥺 ben bile bazen taytla öğlen uyuduğumda 1/1,5 saat sonra bacaklarımda kan dolaşımı azalmış çok huzursuz şekilde uyanıyorum
mamabear_ 210624 ay lütfen uyurken külotlu çorap giydirmeyin kan dolaşımını yavaşlatır. Çok rahatsız bir şey zaten
kizinaasikbiranne nisnurdmr oda sıcaklığı 22 1 tog altına sadece zıbın giydiriyorum gece boyu kontrol ediyorum göğsü ve sırtı sıcacık oluyor yani doğru yoldayım terleme yok 👌🏻 bu arada 3 yaşında 🤭
210624 adenalya akşam duş aldırirsam o zaman giydiriyorum üstüne birsey örttürmuyor ayakları buz gibi oluyor
210624 maybeybi herkes aynı şeyi yazmış bana duş aldırdığım zaman giydiriyorum üstüne birsey örttürmüyor ayakları buz gibi oluyor yoksa her gün giydirmiyorum
bebiskoveannesi nisnurdmr klimayla ısınıyoruz. Şu an 23 derece klima açık sadece pijama takımı var. Gayet yeterli. Uyku tulumu falan kullanmıyorum
210624 mamabear_ arada giydiriyorum duş aldırdığım zaman ayakları buz gibi oluyor üstünde battaniye yada yorgan örttürmüyor
hilalgoktugnuri nisnurdmr şu tog olayını asla çözemedim bende. Samsunda yayla bir yerdeyiz. 2 tog giydiriyorum oda sıcaklığı 19-21 derece arası değişiyor içine sıfır kollu body giydiriyorum üşüyor gibi geliyor bana ama sırtı su gibi oluyor asla çözemedim
toprisko hilalgoktugnuri uyku tulumunun iç dolgusu elyaf olunca terletebiliyor, dolgusu pamuk mu? Elyaf mı?