Yıllar önce nike bir tane almıştım sonra o kumaştan daha üretmediler resmen kıçımda paralandı o, ölene kadar giydim. O öldü bu sefer dediler oysho şöyle böyle dedim tamam alayım aldım modal kumaş rahat falan eee bunun 5 yıkamada rengi o biçime döndü … Bana böyle toparlayıcı yani kalçayı güzel toplayan giyince popomu babaannemin börek tepsisi gibi göstermeyecek , diz yapmayacak ama böyle tayt gibi kumaşı olmayacak yani şak diye popoma yapışmayacak mümkünse normal/az geniş paça bir eşofman altı önerir misiniz ne olur 🙏🏼