Kızlar sadece parmak ucu yürümesi var. Bunun için çocuk gelişim uzmanına götürdüm doktor yönlendirmişti. Uzman Otizm veya değil demedi sadece gelecek ay tekrar gelsin kontrole dedi.
Kafayı yiycem aşırı panik şekilde sürekli çocuğu inceliyorum. İnceledikçe belirtiler var gibi geliyor.
15 aylık olmak üzere. Komut alır, algıları çok yüksek, ismine bakar, göz teması var. Ama konuşması bazen geriliyor. Söylediği kelimeleri inat edip söylemiyor.
Bugün de ilk kez ne sorsam dede veya baba diye cevapladı. Normalde araba aslan ayı filan derdi bugün hiç söylemedi hepsine baba dedi. Oturdum ağladım. Ben ağladım diye oğlum da ağladı 🥺🥺 bir ay daha sabredemem böyle başka bir uzmana daha gideceğim. Ama bir şeyler söyleyin lütfen 🥺