seyma0661 Kızlar ek gıdada kaç öğün yapıyorsunuz ben sabah kahvaltı akşam yemek veriyorum bazen 1 öğün de meyve püresi tarzı veriyorum onun haricinde mama içiriyorum ama az mı oluyor siz nasıl yapıyorsunuz
kubra2608 seyma0661 benimki 8.5 aylık.Sabah kahvaltı ardına mama içiyor uyuyor.Uyanınca çorba içiyor ya da sebze haşlaması.Ara öğün meyve muhallebi tarzında yiyor.Akşam tekrar çorba içiyor ya da bizim yemeklerden tadıyor
myangelson seyma0661 bende öyle yapıyorum zaten büyüdükçe fazla fazla yerler şuan zorlamaya gerek yok diye düşünüyorum