Selamlar kızlar bebeğim 15 aylık malesef el ayak hastalığı teşhisi konuldu. Fakat kafama yatmayan şeyler var. 2 gün önce hafif ateş oldu en yüksek 37.5 gördük onun ertesi gün ağızının içinde yaralar gördüm aft benzer daha sonra saatler içinde ağızının dışına dudak kısmına taşmıştı. Doktora gittiğimizde el ayak hastalığı dedi. Fakat araştırmalarıma göre daha ciddi yaralar oluyor yani tabi olmasın ama benim bebeğim hafif atlatıyor olabilir mi yoksa yanlış bir teşhis mi? Elinde ayağında kabartı yok. Bugünde yeşil kaka gördüm. Aynı zamanda sanırım diş çıkarıyor ve salyalar hiç durmuyor. Dişten dolayı olabilir mi diye düşünmedim değil, ama doktor yani sonuçta yanlış bir teşhis olamaz diye düşünüyorum.Benimle aynı durumu yaşayan varmı?