Ek gıdaya yeni geçtik dün yoğurt yedi sabah bu şekilde uyandık gece yoktu sabah bi baktım kollarında bacaklarında böyle kızarıklıklar var doktora gittik kanda bişey çıkmadı alerji ilacı verdiler hastanede bi iki saat içinde söndü şuan yok gibi bişey huzursuz değil ateş yok kaşınma yok sizce yoğurttan mı oldu yoksa bişey mu yedi yatağı yorganı kaldırdım hiçbişey bulamadım doktor yoğurttan olsaydı bi iki saat içinde olurdu diyor yaşayar varmı