gonulcicegim 31 haftalık hamileyim kızlar. Ne zaman iş yapsam yürüsem göbek deliğimin sol üst tarafı çok acıyor yatınca geçiyor genelde ama bu sefer ki geçmedi sabahtan beri. Normal midir yaşayan var mı? İlk gebeliğimde hiç böyle bir şey yaşamamiştım😞
Hiilyuss gonulcicegim karın gerildiği için normal demisti bana doktor. direk göbek deliğim acıyordu onun için gittiğimde bana sıvı akarsa gelirsin bunlar normal demislerdi. Tabii aklınıza çok takılıyorsa muayene olun herkes farklıdır