Bebeğine kullanan var mı. Bebeğim 9 aylık serum fizyolojigi sadece damlatıyorum diğer türlü sıkıp diğer burnundan çıkarmayı yapamıyorum basıncı ayarlayamamaktan korkuyorum. Bu Sterimar sanırım basınçlı bişeymiş sıkınca diğer burundan geliyormuş kullanan oldu mu bebeğine