Gece bir anda sağ göğsümün alt kısmı hassaslaştı elimi dahi sürememeye başladım.Önemsemedim başta sonra baya baya göğüs ucum dahil jiletle kesilmiş gibi bir acı.Aynadan baktım göğümün üzerinden damar gibi kırmızı bir çizgi aşağı doğru inmiş.Göğsümün alt kısmı tamamen kızarmış.Duş aldım sağdım halsizlik kırgınlık yaptı bende🤦🏻♀️Halsizlik biraz hafifledi ama hala ağrı var damar damar sızlıyor sanki ilaç almak istemiyorum nasıl kurtulurum yardım lütfen yaa annelik ne zor🥹🥺