Beyninizikullanmakucretsizdir Gul-42 daha betasının artıp artmadığına bakmadan söylemesi saçma olmuş 3000 altında olunca kese görünmez ya 😬
Gul-42 Beyninizikullanmakucretsizdir benımkı üzerındeydı ama gorunmedı kilomdan o zamanlar bılmıyorum tabı doktor degılım ama normal gebelıktır ınsallah🥰🤲🏻
Beyninizikullanmakucretsizdir Gul-42 sizin durumunuz farklı olduğu için bunu demesi normal ama daha betası 3000 olmadan ve herhangi bir kanama yokken bunu demesi saçma 😬