Leylaa_ Gidi ve yanak için yaptırmayı düşünüyorum yaptırıp memnun kalan veya kalmayan var mı ? Çevresinde yaptıranlar . Bu konu ile yorumlarinzi bekliyorum
ozlemderindunya Leylaa_ eşim yapıyor bişektomi hastalarının öncesi sonrası sonrası fotoğraflarını görüyorum, bayağı iyi oluyor. Emzirme dönemim bitince ben de yaptırmayı düşünüyorum.
Leylaa_ ozlemderindunya doktor emzirme döneminde sorun değil 24 saat emzirme dedi . Kızım 1 yaşında . Herhangi bi riski yok değil mi ? İleri ki yaşta sorun olur mu