Merhaba hanımlar bu sene 2.3 defa yaşadığım şey ne yaşayaniniz var mi bunu sormak istiyorum.
Adet bittikten 1 hafta sonra yada ovulasyon günü duygusallık hemen arkasına da akinti da kan görüyorum. Suan ki yaşadığım şey de fitil kullanayım dedim fitil kullanirken son 2 gün kalasiya akıntı da kan, pelvik ağrı, sirt agrisi, göbek çevresi ve içinde ağrı. Yarına sıra aldım ama biraz netten arastirirken korktum yarını bekleyemedim. Yaşayan başına gelen yada duyan var mı? Bu nedir acaba.