Benim ilk bebeğim şuan 2 aylık en başta bende almadım kücük bi yastık vardı onunla yapıyordum diye gerek görmedim ama sonradan bi aliyim dedim yastıkla yaparken kolumu koyuyordum kafasının altına ve kafası çok terliyordu neyse ben aldım ve dedimki neden daha önce almadım çünkü hem güzel duruyor bebek üstünde hem kolunuzu alttan koymaya gerek olmuyor hemde benim kızım emzirdikten sonra kaldırıp yatırınca uyanıyordu ama şimdi emzirme bitince oldugu gibi kaldırıp koyuyorum mis gibi uyuyor valla😂😂😂