Bebeğim 7 aylık 3 hafta önce alttan 2 diş patlattı ama bu aralar yine aşırı kaşınıyor diş etleri,çokk huzursuz tetagil kullanıyorum karanfilli zeytinyağı yaptım onu sürüyorum silikon diş fırçasıyla kaşıyorum dolapta beklettiğim soğuk diş kaşıyıcısını veriyorum son çare calpol oluyor onu da çok vermek istemiyorum henüz vermedim ama hala deli gibi kaşıyor dişlerini ne yapacağımı şaşırdım :(