dyguarya Arkadaşlar merhaba. 5 ay 20 günlük bebeğim var. Doktor önerisiyle bugün ek gıdaya başladık. Havuç hasladim buharda bir damla zeytinyağı ve anne sütü damlattim bı kaç damla iyice püre yaptım ama gel gelelim asla yemedi. Bir kere ağzına aldı yüzünü buruşturup öğürdü sonra asla veremedim çok ağladı. Bu neden olur? Hazır değil dicem doktor kontrollerini yaptı hazır dedi. Yarın bidha deneyim mi yoksa 6. Ayı mi bekliyim? Tecrübeli annelerrr yardımcı olur musunuz lütfen?
nnoktaa dyguarya ben 6. Ayda başlamıştım ek gıdaya. İlk gün sadece 1 çay kaşığı ertesi gün 1 tatlı kaşığı 3. Gün 1 çorba kaşığı vermiştim. İlk etapta öğürmesi normal. Yarın da deneyin. Ya da baktınız yine havucu reddediyor. Patates deneyebilirsiniz.
bebikoluturtle dyguarya ben kabakla başladım sonra havuç karnıbahar patates fln hiç birini sade yemedi ama 2 haftanın sonunda bütün bunları karıştkrdım içine et suyu zeytinyağ püre yaptım o günden sonra bayıla bayıla yedi
bebikoluturtle dyguarya tadını değiştiriyo bide sindirim kolay oluyo labızlık açısından çok iyi oluyo damlat gitsin öğünler arttıkça zeytinyağınıda arttırırsın
erbus123 Benim bebeğim de 5 ay 20 günlük ağzını kilitliyor tadım bile yapamıyor. 1 hafta denedim hep aynı. Yoğurt havuç patates denedim hepsinde aynı yaptı. Muzlu karışım yapayım dedim muhallebi gibi onu bile istemedi çok güleeryüzlü bebeğim normalde ek gıdada ağlak bişey oldu. Tedirgin olmaya başladım böyle mi olacak hep yoksa ben mi yanlış gidiyorum akıl. Verin kızlar ya
mertpusat Biz şuanda 7 aylık olduk 5. Ayda başladık doktor tavsiyesi ile , tadım yapması yeterli doyması gerekmiyor bu süreçte ilk verdiğin zaman sadece zeytin yağı koymadan verirsen tadını bilir sonrasında koyabilirsin bize öyle önerdi doktorumu