Kızlar bebeğim 17 gün oldu ama ben evde çok sıkıldım çıkıp bir yerlere gitmek istiyorum ama bir yandan da korkuyorum üşür sancılanır felan diye sizler geziyor muydunuz yoksa daha çok erken mi bir kez hastane dışında bir yere çıkmadım o gün de arabada felan çok rahat durdu dışarı seslerde felan rahatsız olmadı çıkarsam ne gibi yerlere gitmeliyim