ekimim Hanımlar doğum 1 ay önce olmuştu ama bugün rahatsız edici derecede sağ dikiş tarafında ağrı var böyle bi durum yaşayan var mı normal midir
yenianne___ ekimim dikişimin üstü ağrıyordu benim 5 ay oldu daha yeni gitti karnımın uğuşması istersen doktora bi görün
beginnerrmomm ekimim ben yaşamıştım dokuz ay oldu hala o taraf ağrır dikişlerin toplanma yeri olduğu için ağrıyormuş
ma3 ekimim ay ayni benimde sag dikis ve ustu aciyor biryere dokundurunca ve asiri agriyor anlamadim gitti
melekveemir Çok zorladığımız zamanlarda oluyor bence. Fark etmesek de. Bazen hiç acımıyor bazen bikaç gün ağrı oluyor benim de..