Eskiden gaz çıkaramaz diye endişe ederdim şimdi kan ilacına başladım bestirondan sonra günde bir kaka yapıyor bazen yapmıyor ertesi gün yapıyor ama sulu anne sütü alıyor sadece 4 aylık başka bir şey yok kaldı ki sürekli alttan gaz çıkarması acaba sorun mu var diyorum yaşayan var mı yoksa doktora gözükmeli miyim