alptug16 Merhaba bebeğim 3 buçuk aylık haftaya mecburen işe başlayacağım bakıcımız iyi birisi ama ben çok duygusalm sanki bensizliğe alışmayacak gibi düşünüyorum moralim çok bozuluyor bu aylarda bakıcıya bırakan var mı öneri
maysamoms33 alptug16 ben bakıcıya değilde anneme bıraktım annem olunca birde çalışma sistemim her gün olmayınca öyle böyle 14 aylık olduk şükür aramızdaki bağ iyi yani bir sorun yaşamadık ilk hafta biraz zor geçmişti duygusal bakımdan sürekli iletişim halindeydim görüntülü felan