Bukrem62 haklısınız. Yapılması önerildiği gibi reddetme hakkı da verilmiş. Tercihinden dolayı kimse kimseyi yargılayamaz tabii ki.
Bahsettiğiniz kişiyi uzun süredir takip ediyorum ve hikayesini de biliyorum. Aşı yaptırmayan anneler çocuklarının yaşıtlarından ya da aşılı kardeşlerinden daha güçlü bir bağışıklığa sahip olduğunu gelişimlerinin daha iyi olduğunu söylüyor. Eğer siz de yaptırmadıysanız sizin bu konudaki gözleminizi merak ettiğim için sordum ben