Deletedmom2987 ilk 3 ay sleppy kullandım sonra pişik yapmaya başladı 4 kilo doğdu oğlum 1 numara bez max 2 hafta kullanabildik sonra 2 numaraya geçtim ilk ay muayenesinde 5.200gr 2 numara sıkmaya başladı 3 numaraya geçtim. Şuan 8.600gr en son 4 numara molfix kullanıyorum 5 numarada olıyor ama ön kısmı torbalanıyor o yüzden 4 numaradan devam ediyorum. Bu aslında bebeğinizin tombişliğine bağlı deneme yanılma 🥹🥹