Bebeğim 10 ay 15 günlük bu zamana kadar ne verdiysem 2 3 kaşık olsa bile yerdi. Şuan da sadece yarım omlet yiyor sabah kahvaltısında öğlen ve akşam öğünlerini hiç yemiyor. Öğlem tarhana çorbası yaparsam 2 kaşık Max. Bu durumda gece kalkmaları ve acıkmaları çoğaldı geceleri 2 3 saate bir mama istiyor. Ne yapacağımı şaşırdım tecrübeli olup bilgisi olan var mıdır bu konuyla alakalı