17 Ekim ile 25 Ekim arasında bir kere korumalı ilişki yaşanıyor. 2 hafta sonra regl oluyorum. Regl bittikten sonra baş dönmesi başlıyor 1 buçuk haftadır devam ediyor. Kan verdim beta 2 çıktı erken gebelik testi yaptım 2 kere negatif çıktı. Bugün tekrar kan verdim sonuç yarın çıkacak. Vertigo veya demiri kanı düşük olanlarda bu semptomlar oldu mu nasıl bir süreç ?