Kızlar Bebeğim 8 aylık asla ek gıda istemiyor uyumuyor. 8 Ay 2 günlük 2 gündür bu şekilde öncesinde çok mükemmel olmasada yiyordu şimdi agzını kitliyor resmen asla açmıyor. Böyle olan var mı acaba sonradan geçiyor mu veya neden böyle olmuş olabilir. İlk oğlum da böyleydi çok yoruldum gerçekten yemeyen çocuk çok zor 🥺