Ya kızlar bebeğim 2 aylık bazen kucağımda bazen sallayarak uyutuyorum ama bazen beşiğine koyduğumda hemen uyanıyor yavaş koyuyorum önce bacaklarını sonra kafasını koyuyorum ama uyanıyor beşiği sallasamda uyumuyor bazen yoruluyorum tabi bu böyle olunca beşikte uyanmaması için ne yapsam olur siz nasıl uyutuyorsunuz