Papatya9 oğlumu sedasyonla dişlerini yaptırdığım zaman 3.5yaşındaydı. Özelde yaptırmıştım keşke yaptırmaz olaydım. Şimdi o zaman özelde yaptıkları dişlerini çektirmek zorunda kaldık. Bide en iyi hastane diye araştırarak seçmiştim siz düşünün.
Şimdi 6yaşına girmek üzere. Devlette Genel anestezi ile 2alt azı çekildi , kalanları kanal tedavisi ile dolgu yapıldı. Ne işlemler yaptıklarını komple kağıda yazıp verdiler bize zaten. Korkmayın devlette zaten anesteziye uygun değilse almıyorlar. Önce bi sürü doktorlardan geçip sonuçlarını gösteriyorsunuz. Uygun görürlerse size söylerler şu zaman geleceksiniz şöyle yapılacak diye.
Sabahtan gittik serum taktılar 30dk gibi serumla yattı, sonrasında baygınlaştırıcı gibi bir şey verdiler serumu çıkarınca. Çocuk sersemleşti uykum geldi diye. Damar yolundan uyutuyorlar tamamen. Dişleri bitince (1 saatte bitti) uyandırıyorlar. İşlem bittikten sonra 2 saat kontrol altında tutuyorlar sizi. 1 ay sonra kontrole çağırıyorlar