simseklivekalpli Deletedmom_289 selvimden almıştım ben. 2 3 sene olmuştur belki. Bedenli olanların kalıpları küçük bence bir beden büyük almak lazım. Ben s bedenim m aldım tam oldu gibi. Ki bol olmasi lazim aslında.
Deletedmom_289 cakallllll teşekkür ederim canım da bir tane blazer ceketli tesettür takım beğendim de kararsız kaldım
Deletedmom_289 Ahlelele_Ahlelass canım bir tane blazer ceketli tesettür takım beğendim de kararsız kaldım