Tüm annelere merhaba benim bebeğimde alerjik maalesef ilk doğduğu günden ağlamaları gazı sancısı hiç bitmedi yenidoğan bebek uyur dimi benim kız göz yummuyordu. Ağlamalarını görenler bu bebek aç aç diyorlardı oysaki benim sütüm boldu uzun uzun emziriyordum bez sayısı kilo alımı gayet iyiydi ama kıvranmaları ağlamaları kolik olduğunu düşünmüştüm hipp mama da veriyordum doyduğundan emin olamak için asıl mamayı içtikten sonra daha kötü oluyordu 3. Ayına girince çok kötü ishal oldu günlerce sancıdan kıvrandı kilo alımı durdu kakasında kan görmeye başladım çocuk gastro ya götürdüm dr direk süt alerjisi dedi diyet başlattı ve aptamil pepti syneo başladık süt ve süt ürünlerini kestim 15 gün sonra hafif ishalı durdu ama huzursuzluk devamdı yumurtayı da kestim ve çoklu besin alerjisi varmış deneme yanılma yoluyla fark ettiklerim süt ürünleri,yumurta,susam tahin çok zor bi süreç kızım şuan 9 aylık ve hala devam geçsin diye dua ediyorum 😢