Kızlar Doktora gittim iki buçuk ay falan oluyor 7-10 günde bir iki gün ağrılı regl oluyorum gittiğimde sorun görmediler. 3 aylık iğne olmuştum kırkım ciacagina 4 gün kala . Onu dediğimde sebebi o dedi doktor ve doğum kontrol hapı önerdi kullaniyorum düzenli lekelenmem de vardı o kesildi fakat deidgim gibi 7-10 de bir regl oluyorum iki gün bıktım artık her hafta Yarın randevum var Başka doktora Gidicem ama korkuyorum da başına gelen yaşayan Var mi acaba ?