omertosvedostos acıyor ama gitmeden önce ağrı kesici içebilirsin ,zaten işlemden önce de uyuşturmak için bir krem gibi bir şeyler sürüyorlar.Hamilelik ,emzirme derken 3 yıldır yaptırmıyorum ama emzirme sürecim bitti yeniden yaptıracağım,gerçekten dudak güzel duruyor .Gözümden yaş geliyor ama dayanılmayacak acı değil 😅Ben kırmızı yaptırdım ilk üç gün kırmızı rujlu ve abartı geliyor ama sonra kendi rengini buluyor oturuyor.