Kızlar bebeleri çorapla mı çorapsız mı yatırıyorsunuz. Eviniz kaç derece oluyor. Benim evim 23-24 derece oluyor hep. 3.5 yaşında ve 5 aylık 2 kızım var. Çorapla yatırıyorum anneannem ısrarla çorapsız yatır diyor ama korkuyorum üşürlerde hasta olurlar diye