5.5 aylıkken bir şeyler vermeye başladım ama yatar pozisyonda olursa çorba gibi şeyleri ağzına akıtınca yiyor. Şimdi mama sandalyesindeyiz ağzına giren yiyecekleti yutmak istemiyor çıkarmak istiyor. Pek hevesli değil ek gıdaya. Mamayıda zorla alıyor zaten. Buna bir çözüm bulan var mı