Eelif24 Ah o kötü düşünceler hiç gitmiyor ki, galiba annelik böyle bir şey . Ben de her şeyi evham yapıyorum . Bebeğimin yüzüne bakınca bile ağlıyorum bazen yeterince iyi anne miyim diye. Ya ona bir şey olursa ya kötü hastalıklarla sınanırsak düşüncesi beynimi kemiriyor . Asla mutlu olamıyorum anın tadını çıkaramıyorum . Doktor lustral yazmıştı yaklaşık 3 aydır kullanmamak için mücadele ediyorum fakat dayanamıyorum . Bu akşam başlayacağım . Sürekli enerjisiz , titreyen, atak geçiren , yemek yiyemediği için sütü azalan , bebeğinin altını almakta bile zorlanan bi anne olmak ona sütten geçen ilaçtan daha çok zarar verdiğine karar verdim