tgcyi numara veriyor, çok ilgili çocukla, biraz ağır konuşuyor ama gerçekten dünya standart bebek ölçülerine göre hesaplama yapıyor. Net aşı tarihleri iletiyor her yerini çocuğun kontrol ediyor. Baştan sonra sizi dinleyip çözüm odaklı gidiyor ben çok memnunum. Benim bebeğim hastanenin saçmalığı yüzünden ailikon göğüs ucuna alıştı ve çocuk ememediği için 3 kere mastit oldum. Bu da çocuğa süt verememe sebep oldu göğüsümden iltihap geliyor antibiyotik kullanıyordum. Her gittiğim doktor hayır emzireceksin çocuğunu mama vererek zehirliyorsun derken. Çilem hanım bir damla bile alsa o çocuğa şifadır diyen tek doktor oldu 🙏🏽❤️