Dogum kilosu 2600, 52 günlük oldu. Kilosu 3750 civarı. Her gören kilosuyla alakalı bir yorum mutlaka yapıyor. Tanıdık tanımadık herkes. Ay çok minik, hiç büyümemiş bu vs diye. Hastanede yattık. Hemsireler bile aynı şeyi söyleyip durdular sanki hiç zayıf çocuk görmemişler gibi. Katlanamıyorum artik. İşi gücü bıraktım deli gibi emzirmeye adadım kendimi. O kadar çok emziriyormuşum ki çocuk durmadan kusuyor, gazlaniyor. Bunu da emzirme danışmanı söyleyince anladım. Çok mu besliyorsun dedi. Çok takıyorum kilosunu kafama. İlerde toparlar mi?