1Kubra_ arkadaşların çoğu bu basit aşı sonraki zor falan yazmış ama.. Bak benim kızım çok usluydu aşı yaptırdığımız gün gece ateşi 39 A kadar çıktı iki üç gün huysuzlandı sonra geçti. Bana dediler bu böyleyse 2. Ay aşısı daha zor olur falan hiç öyle olmadı olduğu gün Bi hafif canı ağrıdığından huysuzdu ama hiç ateşlenmedi.. Kolay atlattı.. Yani demek istediğim korkma normaldir.. İlk bebek diye insan telaşlanıyo ama sonra alışıyorsun gör bak.. 🤗