Hanımlar merhabalar, benim kızım 2 ay 19 günlük. Bu aralar kafam karmakarışık… meme reddimiz var (bez sayımız 5 oluyor anca) zar zor emzirmeye çalışıyorum doymadığımı hissettiğim de mama vermeyeçalışıyoeum. Ne memeyi ne biberonu öyle canla başla almıyor. Genel olarak 1 -1,5 saatte beslemeye çalışıyorum. Bu arada da bu hafta asla yüzü bana dönük kucağımı istemiyor hep yüzü dışarıya dönük ve dik bir şekilde uyuyor. Hangisi bizim sorunumuz çözemiyorum ben. Atak haftası mı doymuyor mu iştahsız mı ? Beslenme aralığını uzatmayı düşündüm ama bez sayısını baz alınca tok olmadığını düşüyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz ?