esraalic sıvıyap ve tereyağda sarımsakları küçük küçük doğrayıp kavuruyorum üzerine göz kararı un atıp kavuruyorum kokusu çıkıp rengi hafif dönünceye kadar üzerine yavaş yavaş suyunu ekliyorum varsa tavuk ya da kemik suyu süper olur kaynamaya yakın 1 yemek kaşığı kadar pirinç atıyorum tuz ve karabiber ekleyip pirinçler pişene del kaynamaya bırakıyoruz arada karıştırıyorum ki topaklanma olmasın pişince kapatıp üzerine servis yaparken tereyağda biber yakıyorum onu koyuyorum 👌🤤