bebeğim bir aylık en başından beri her uyku vaktinde emzirme+alt bakımı+kundak+beşik şeklinde uyutuyorum arkaya da rahatlatıcı bi ninni açıyorum çok nadiren göğüsümde uyuduğu zamanlar oluyor, yani bakıyorum kucağında uyutanlar var benim yaptığım yanlış mı