Merhaba kızlar. Oğlum 2 ay 29 günlük oldu bugün. 1 haftadır sürekli uykudan ağlamalar , çığlık kıyamet uykuya geçmeler , çoğu zaman uykuya direnmeler başladı. Akşam 9 10 gibi uyuyordu şimdi 1 ediyoruz saati çok zorlanmaya başladım 🥺 her uykusu geldiğinde çığlık kıyamet ağlıyor ayağıma alıyorum orda çırpınıyor kalkmaya çalışıyor , beşikte sallayayım diyorum orda da aynı , kucağıma alıyorum yine aynı ne yapacağımı şaşırdım artık. Atak haftasında mı yoksa huy mu değiştirdi artık hep böyle mi olacak bilemiyorum ama çok yorgun hissediyorum artık 🥺 nolur bana geçecek deyin 🥲🥹