papatya0909 3kidsmom merhaba bazen ici su dolu gibi büyüme oluyormu ? Bizdede sivilce gibi seyler cıkıyor ve yayılıyor vucuda Doktorda net bisey sölemedi. Ama bizimkiler bazısı yara oluyor kabuklu . Yada kahverengi sekilde sönüyor .
tulayks 3kidsmom merhaba aynısı benim oğlumda geçen yaz oldu bide içi irinli gibi beyaz oluyor sonra patlıyordu sivrisineğe alerjisi çıktı o reaksiyon gösterip böyle yapıyormuş
papaty_361 Merhaba benim kızımda aynı sizin bebeğiniz gibi sivilce çıkarıyor neyden kaynaklanmış acaba , alerji mi bilmiyorum iki üç aydır var
glycnkrm gizemkkk merhaba bizde gittik doktora alerji olabilir dedi takip edelim yayılırsa tekrar gelin dendi
3kidsmom Toplu sevap veriyim hangi doktora gittiysek bişey ısırmış olabilir denildi su toplama olmuyor du bizde en son bu çektiğim dönemde oldu şu an 13,5 aylık daha olmadı