Papatyasevgisiii Oğlum 5 yaşında bu ilacı kullandıran var mı aslında korkuyorum bağımlı olacağından 😞😞
Rwerdst Papatyasevgisiii kullandırmaktan ziyade ben kendim lise boyunca kullandım. Kardeşimde 5 yaşından lise 1 E kadar kullandı. Hiç bağımlı olmadık yani. Niye bağımlı olalım canım
Sermec27 Papatyasevgisiii sanırım @Dondurmalikahve çocuğu dehb ama ilaç kullanıyor mu bilmiyorum çok geçmiş olsun
Rwerdst Papatyasevgisiii isim yazmak yasak ama concerta kullandık biz. Kırmızı reçeteli bir ilaçtı ☺️
Rwerdst Papatyasevgisiii bağımlılıj yapmıyor ama ilk başta uyku yapıyor 😊 ilk zamanlar okulda uyuma yaşayabilir. Emin olun çok büyük fark oluyor çocukta kullanınca