momas ben 18 aylıkken iş yerimin kreşine başlattım oğlumu. Şu an 25 aylık ve kreşe başladıktan çok kısa süre sonra alıştı, kolay adapte oldu. Benim oğlum da dışa dönük sosyal bir çocuk. Ben bunun etkisinin çok olduğunu düşünüyorum alışma sürecinde. Ben memnunum kreşe verdiğim için. Çok düzenli yemek yiyor ve kreşe başladığı ilk hafta kendi yemek yemeye başladı diğer çocuklardan görüp. Ayrıca kelime dağarcığı ve sayısı çok hızlı gelişti. Tabi benim oğlumdan daha büyük olup kreşe zor alışanlar da var. Bence çocuğun karakteri ile ilgili.