Merhaba arkadaşlar iki gündür bebeğimin durmadan ateşi çıkıyor aynı ağlaması tutuyor durmuyor acile götürdük hiçbir şey yok normaldir dedi 3 gün boyunca devam ederse polikliniğe götürün dedi aniden niye böyle oldu anlamadım sadece geçen 2 gün boyunca soğuk sütlaç verdim acaba iyi mi gelmedi o yüzden mi kötü oldu kendimi çok suçluyorum ve ağladığı zaman da elini ağzına götürüyor sadece size çok akıyor acaba dişimi çıkıyor veya farklı bir şey mi oldu ya bilginiz varsa lütfen yardım edin çok teşekkür ediyorum şimdiden